تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کرمانشاه با اشاره به انهدام گروهک تروریستی در مرز کرمانشاه گفت: طی درخواست قرارگاه نجف از هوانیروز کرمانشاه، یک تیم سبک از هوانیروز ارتش، عملیات انهدام تروریستها در منطقه غرب کشور را انجام داد.
فرمانده هوانیروز کرمانشاه افزود: با توجه به حضور گروهک تروریستی در منطقه غرب کشور که تصمیم بر خراب کاری در کشور را داشتند با حضور کارکنان خدوم قرارگاه نجف و با پشتیبانی سنگین آتش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیم ۱۲ نفره تروریستی در طی عملیاتی موفقیت آمیز به هلاکت رسیدند و عملیات به نحوه شایسته به پایان رسید
قربانی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست های متجاوز که ظهر دیروز در منطقه غرب به نمایش گذاشته است.
وی در پایان اظهار داشت: اتحاد و همدلی کارکنان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه موجب می شود که هیچ دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ شنبه 17 مهر 1395 ] [ 18:31 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 361
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 84638
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->